lördag 15 november 2014

Min garnstash är orörd

Jag trodde verkligen att jag skulle använda mig av något av det garn som ligger i mitt garnskåp. Garn som olika långt är på väg att blir något. Något som av olika anledningar ratats och kastats in i skåpet.

Nu är det alltså snart måndag, ser verkligen fram emot måndagen och DET är en rätt ovanlig känsla så här mitt på lördagen. Måndag som betyder koft-kal.

Efter lite provlappar jag alltså inte blev nöjd med beslutade jag mig för en timme sedan att helt enkelt gå upp till garnaffären och titta. Titta?! Jo eller hur. ;0)

Drops har rea på garnet Lima, 20 kronor för ett nystan, och det är ju så bra pris att jag inte tänkte mer än en halv gång innan jag köpte den här vackra grönblå färgen, en färg som telefonen inte vill avbilda helt rätt dock. 10 nystan var allt som fanns så nu håller jag tummarna för att det räcker till en kofta i storlek L...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar